Points! Points! Points!

Discussion in 'News and Announcements' started by Corey, May 21, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skyline4life

    Skyline4life New Member

    Messages:
    894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Can't wait for this shizzle store opens up...Time to get posting! *opens a jar of spam*
     
  2. flankerdin

    flankerdin New Member

    Messages:
    450
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Cool suggestion!!!
    Free domain for veteran......... XD
     
  3. MicrotechXP

    MicrotechXP New Member

    Messages:
    7,644
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Thats already been verified! We are having a domain for a # of posts...
     
  4. Leon1

    Leon1 New Member

    Messages:
    212
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    I will vote for bandwidth and extra space all the ways ..LOL
     
  5. Skyline4life

    Skyline4life New Member

    Messages:
    894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    weee the store is up! yaya..Time to get spamming.
     
  6. outbreak

    outbreak New Member

    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    as a previous webhost myself i have been astounded by how many webhost actually limit MySQL DB's i mean they dont pay for them and i mean you even find paid host who charge $40 and give ya 15 MySQL DB back when i ran a server it was Unlm: MySQL,SubDomains*if had domain*Emails.Mailing Lists, etc...... i mean if someones paying givem wat they paid for and even if they aint ya didnt have to pay for the SQL DB so give them free to not tellin any one they have to just voicing my opinion lol guess its cause im just sittin here bored on my bum bum lol might have to SPAM ya forums =] OHHH AND FOR SOMETHINGS THEY COULD BUY WITH POINTS HMMMMMM ------------------------>>> maybe their own special forum to spam all to heckadoodle, Add free hosting i noticed u had! great idea there, maybe for say 15k Points Depending if you got a Reseller or a Dedicated Prob a Dedicated then u could offer small resellers for 15,000 points lol with say maybe 10gbspace,250gb BW, Unlm Everything else and of course the good ol WHM Access on their resellers =] lol and if yall lookin for anyone to help with managing the server or setting up accounts id be glad to help as i said b4 used to host maself so i know it can be a pain lol anyway thats all for now think ive done wrote my eyes out =] time to go wonder into the gates of ][-][3LL
     
  7. outbreak

    outbreak New Member

    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    ok call me dumb but i just noticed theres 20 pages of replys i think yall like to P O S T I S H L Y SPAM LOL
     
  8. flankerdin

    flankerdin New Member

    Messages:
    450
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Maybe change the point for vbulletin board XD
     
  9. chaganlal1

    chaganlal1 New Member

    Messages:
    2,014
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    change the point? what u mean by that?
     
  10. flankerdin

    flankerdin New Member

    Messages:
    450
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    i mean posting points...
     
  11. Stanz

    Stanz New Member

    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    i like to know how much points per post/thread?
     
  12. Corey

    Corey I Break Things Staff Member

    Messages:
    34,552
    Likes Received:
    181
    Trophy Points:
    63
  13. Skyline4life

    Skyline4life New Member

    Messages:
    894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    C'mon Corey! OMG! from our!?!?!?! I can't wait intill next week!
     
  14. Corey

    Corey I Break Things Staff Member

    Messages:
    34,552
    Likes Received:
    181
    Trophy Points:
    63
    haha, that's not supposed to be like that =P

    -Corey
     
  15. MicrotechXP

    MicrotechXP New Member

    Messages:
    7,644
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    lol now that the shop is open people will be spaming and they will be wanting to get the domain. and the ad removal! Also one question why is there a ad removal for the x10 plan static where there is no ads or a text link?
     
  16. 2dee

    2dee New Member

    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    more dbs.
    more space etc.
    mybe site desgin
    or banner
    user could trade with pther users anything even onlione game accs and thing like that.
     
  17. Stanz

    Stanz New Member

    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    thnx corey, but i couldnt get my answer in the faqs.. :)
     
  18. limelight

    limelight New Member

    Messages:
    798
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    I dunno. I can offer signatures, banners, html help, photoshop help, avatars. Other stuff. I'm a pretty decent guy on PS so if you need something PM me and I'll do it for only like 5 (or less if its a avatar) points.
     
  19. komodolinux

    komodolinux New Member

    Messages:
    358
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    hmmmmmmmmmmmm how about several options?

    domain name, hosting, or neat trinkets.
     
  20. chaganlal1

    chaganlal1 New Member

    Messages:
    2,014
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    There is domain name for 1500 points, hosting is free .
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page